wtorek, 11 stycznia 2011

Efter pausen-anslutning

2,5 år sedan bröt upp mitt förhållande, i princip, innan sönderfallande i princip flödade förfall i det sammansatta över mig som den ökända anka, men detta är vad som hände senare inte redan är, utifrån minnet, hade denna förening ingen framtid i början, men naivitet om en ung pojke jag trodde på något som inte har en chans att överleva, men till saken, efter kollapsen av mitt första äktenskap, varefter jag var ensamstående förälder (dotter nu 15 år gammal) sätta mig på kort tid i ett förhållande med en yngre kvinna för sju år där de viktigaste violin spelade hennes mor, en liten märkte ett problem, men vid den tiden även för att vara ärlig det passar mig, det kändes som ett intresse för min dotter och mig, det var inte och nu vet jag det, upplevde jag vad jag har läst det någonstans eller oavsiktligt hört, aldrig betala för detta vikt, meditera i dag och jag vet att dessa saker händer, blandade detta svärfar i våra liv från början, efter min uppror någon gång, när han ville att utse vissa gränser för att bli fienden-no, och då allt började ...